Friday, November 16, 2018

Kena SPAM Dengan SPRM

Hari Rabu kelmarin, saya dihubungi oleh nombor :012-3640392. Bila angkat suara pemanggil macam suara yang telah dirakam.
Biasa kan kalau kita call mana-mana kompeni yang besar, mula-mula suara operator rakaman yang suruh kita tekan 1 utk sekian, tekan 2 untuk sekian, tekan bla bla untuk bercakap dengan pegawai pelanggan.

Suara pemanggil tersebut melaporkan yang saya ada waran dari Suruhanjaya Rasuah Malaysia (SPRM).
Zaman-zaman bekas menteri kena hadapkan ke SPRM tak pasal-pasal kononnya saya pun ada kes dengan SPRM.
Akhir rakaman tersebut meminta saya menekan nombor sekian-sekian. Tetapi saya menamatkan panggilan.
Kesian SPRM tak mampu pakai talian tetap, staf kena pakai HP sendiri je..huhu.

Apa pun kita semua kena berhati-hati. Jenayah dan penjahat semakin berani.
Bersama Islam yang Syumul, insya-Allah negara sejahtera. Islam mesti memimpin bukannya dipimpin.

Link :
https://t.me/AzraiePermai

https://twitter.com/AzraiePermai

fb.me/azraie.permai

#PermaiMenulis #spam #sprm

No comments: