Monday, November 06, 2017

Layanan Pejabat Pos semakin merosot ?


Pergi ke pejabat pos. Kaunter semakin jumud. Mungkin staf semakin sedikit. Ada seorang pakcik (orang asal) menunggu nombor gilirannya. Sampai gilirannya, pergi ke kaunter, orang kaunter kabo salah ambil nombor. Minta ambil semula nombor. Ambil semula nombor dan tunggu semula nombor baru dipanggil. Dah la dah tunggu lama nombor yang salah tersebut.
Saya yang melihat suasana tersebut pun berasa tak puas hati dan kasihan kepada pakcik tersebut.
Kena ada staf yang duduk di hadapan sebagai bahagian penerangan yang tolong uruskan pengambilan nombor dan pertanyaan kerana bukan semua orang mahir mende alah tersebut.

Maafkan saya jika geng pejabat pos terasa.


Kalian suka makan kek ?
Jom Oder kek dengan kami

"Kek Moist Choc "

๐ŸƒDapatkan dengan segera
๐ŸƒTempahan juga diterima

๐Ÿ”› FREE  COD : Area Taman Guru dan KUIPSAS Kuantan.
  ✅AREA LAIN dikenakan caj mengikut kawasan  Rm 1 -Rm 3   sahaja minima 3 bekas
Apa tunggu lagi ❓ 

Ambil phone dan wasap ke no : http://wasap.my/601113025900/ORDER

No comments: